:::::::::Cara Pembayaran:::::::::::::


101049166714 Maybank Account Hawa Jalil (Account wife)
p/s: untuk barang lain RM15 unlimited KG, order byk ko untung bro tue utk semenanjung malaysia. kalo sabah sarawak RM30 untuk unlimited KG. No heart feeling..

let's click

Monday, April 6, 2015

Sensa Oil RM 39.90


MINYAK SENSA OIL RM 39.90 



SensaOil - Minyak Lintah Sensasi

Sensaoil dicipta untuk lelaki sensasi dan ingin memuaskan pasangannya. Sensaoil adalah hasil adunan ekstrak ramuan herba semulajadi dan lintah (Hirudo Medicinalis). Formula yang dibangunkan selepas kajian 4 tahun kini telah terbukti dapat membantu lelaki yang mendambakan saiz zakar yang panjang dan ukuran lilit yang besar, zakar yang keras dan melambatkan ejakulasi, merawat mati pucuk, meningkatkan rasa ghairah dan yang paling penting dapat memuaskan pasangan.

Sensaoil ini telah diuji di makmal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan No Pendaftaran MAL05092306T serta terbukti tiada kesan sampingan. Malah, penggunaan Sensaoil yang kerap akan mendapat perubahan dengan lebih cepat. Oleh kerana minyak lintah Sensaoil ini dijual bukan sahaja di Malaysia, pelbagai bangsa daripada negara luar seperti di Amerika Syarikat, Jepun, Korea dan India amat berpuas hati dengan perubahan yang mereka alami setelah menggunakan minyak lintah Sensaoil ini.

Sensaoil sememangnya minyak lintah yang sensasi. Sensaoil - petua turun temurun dalam membesarkan zakar yang dicari-cari selama ini.


untuk maklumat lanjut hubungi 019 2668145 -zali 



No comments:

Post a Comment

Followers