:::::::::Cara Pembayaran:::::::::::::


101049166714 Maybank Account Hawa Jalil (Account wife)
p/s: untuk barang lain RM15 unlimited KG, order byk ko untung bro tue utk semenanjung malaysia. kalo sabah sarawak RM30 untuk unlimited KG. No heart feeling..

let's click

Monday, April 6, 2015

Jom Join Emgoldex, Syarat ada modal RM 2600 dan Ada downline 2 orang yang ada modal RM2600.



JOM JOIN TEAM HIJRAH GLOBAL DAN DAPATKAN NON STOP REWARD 14 K





KENAPA IA BERHASIL??
Plan EMGOLDEX cukup simple dan unik. Kenapa unik?

Kita join dengan RM2600 utk membuat tempahan 200g emas. RM2600 ni sama nilai dengan 540 euro. Bila kita join, automatik kita layak masuk Program Reward Emgoldex 200g GOLD
(Reward emas bernilai RM 14K + RM 14K)

Macam mana nak dapat 100gram emas/RM 14k ni? Apa yg perlu kita buat?
Mudah. Kita hanya perlu perkenalkan kepada 2 org kawan sahaja. Sekali shj. Dan kita layak dapat reward Emas 200g bernilai RM28k

Ini merupakan konsep EMGOLDEX. Hanya bawa 2 org dgn bermodalkan RM 2600, kita layak dapat 28k keseluruhan reward.
Boleh jelas?
Jaminan MODAL dikembalikan.

Bila kita join program Emgoldex, ada dua cara utk dapat balik modal.
1. Dalam tempoh 14 hari, anda boleh tarik diri dari program ni. Anda dapat balik RM 2600 @ 540 EURO balik.
2. Jika anda teruskan, anda x dpt 2 org sehingga terkeluar dari 2 table, yg mn syrt wajib utk dpt full reward anda tak penuhi, anda dipulangkan balik modal 500 euro @ sama nilai 15g emas.
Jika anda dijamin modal dapat balik, berani x anda cuba biz Emgoldex ni?
12 PERKARA PENTING TENTANG EMGOLDEX DMCC
1) Perniagaan ini hampir 5 tahun di lebih 100 negara dan kira-kira 600,000 pelanggan di seluruh dunia . Oleh itu, anda boleh menaja pelanggan di peringkat antarabangsa.
2) Mereka berlesen broker / peniaga dari 999,99 Pelaburan Emas oleh DMCC (Dubai Multi Commodities Centre ) yang merupakan pihak berkuasa pelesenan rasmi di Dubai.
3) EmGoldex melakukan kecekapan penyelenggaraan utama perniagaan lengkap dalam Pelaburan Emas ; Mereka menjual, membeli semula , menghantar dan menyimpan emas kita membeli dengan mereka. Penyimpanan dilakukan dalam Kelas A Vault yang terletak di Munich Jerman. Semua pembelian dan jualan dilakukan pada harga emas dalam talian rasmi di www.londongoldfixing.com
4) Emgoldex hanya berkaitan dalam 1g - 100gms wafer emas / biskut 5 jenama yang terkenal seperti Perth Mint, Heraus dan Emirates. Setiap keping emas dibeli akan dihantar ke seluruh dunia dlm bentuk fizikal beserta siri sijil dan invoice order individu.
5) EmGoldex tidak diatur terutama hanya untuk merekrut pelanggan membayar € 540, mereka juga dialu-alukan pelanggan yang ingin membeli apa-apa amaun direct dari mereka melalui laman web merekawww.emgoldex.com . Pelanggan-pelanggan ini kemudiannya boleh menyimpan pembelian mereka di peti besi ini di HQ Munich di caj sebanyak 0.01 % sebulan daripada nilai barang-barang yang disimpan dan mereka dapat mengambil pembelian mereka dari HQ Munich sendiri.
6) 14days tempoh bertenang bagi siapa saja untuk membatalkan tempahan mereka untuk mendapatkan bayaran balik 540 € penuh.
7) Dalam model perniagaan mereka, Emgoldex menawarkan orang kesempatan untuk mengumpul jumlah yang substaintial Pelaburan Emas dengan hanya membayar € 500 dan memasuki kontrak dengan syarikat itu untuk membeli € 7000 bernilai emas. Pelanggan kemudian mempunyai 2 pilihan ;
• Bayar € 6500 baki dalam 180days
atau
• Bina perniagaan Emgoldex dan menerima jumlah emas € 7000 secara percuma !!

8) Emgoldex tidak membayar komisen secara tunai; ia memberi kita ganjaran di Gold . Kami menjual kembali emas kita kepada mereka dan menerima hasil daripada jualan kami.
9) Kami terus mendapatkan dari semua pelanggan dalam organisasi kami berkali-kali dan bukan hanya dari orang-orang yang baru menyertai organisasi kami.
10) Jika kita tidak mampu untuk merekrut 2 pelanggan sebagai satu keperluan program pemasaran kita akan dikembalikan 500 € di Gold saat keluar dari program pemasaran.
11) Jika klien dari Emgoldex tidak dapat mencari 2 klien sesuai dengan syarat program pemasaran kemudian apabila mereka keluar dari jadual 2 mereka akan dikembalikan 500 € dalam 999,99 emas yang mereka boleh telah disampaikan kepada mereka , disimpan di Jerman pada Vault syarikat atau menjual kembali kepada syarikat dan mengumpul jumlah jualan berdasarkan harga spot emas
12) Satu orang hanya dibenarkan 1 akaun yang dia / dia perlu menghantar dokumen-dokumen peribadi untuk mengesahkan akaun mereka.

UNTUK KETERANGAN LANJUT WASSAP 019 2668145 ZALI (SEREMBAN/KL/GEMAS)


No comments:

Post a Comment

Followers